poniedziałek, 28 maja 2012

magdaola99


Przed: Te sztuczne rzęsy nie są dobrym pomysłem. Nie lubię twoich części twarzy. Makijażu praktycznie nie ma, tylko policzki, bardzo krzywo pomalowane, ale wiem,że miałaś je od początku, więc to cię usprawiedliwia, bo nie masz takiego pudru. Fryzura fajna, zmieniłabym kolor.


Po : Dodałam sztuczne rzęsy i nerdy. Zmieniłam fryzurę i jej kolor.  Jeśli zmienisz kształt twarzy na smuklejszy będzie lepiej. Nie masz żadnych kosmetyków, prócz tuszu, co bardzo utrudniło mi prace :(



Przed: Masz na sobie fajne rzeczy, ale one kompletnie do siebie nie pasują.  Do koszuli pasowałaby spódnica, do spodenek t-shirt a do butów coś rockowego.Brakuje torebki.


Po: Twoja szafa to zaledwie strona i kawałek. Trudno stworzyć coś fajnego. Masz prawie tysiąc sp. Może warto byłoby kupić pare ciuszków ? Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona ze stylizacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz